ورزش کاراته چیست | همه چیز در مورد کاراته + قوانین
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

 ناورزش کاراته يکي از ورزش هاي رزمي ژاپني مي باشد که متعلق به جزاير ريوکو است. اين رشته ورزشي براي کساني مناسب مي باشد که خواهان مبارزه با يکديگر با کمترين آسيب جسماني هستند. چون آسيب ديدن از نظر جسمي در اين رشته ورزشي رزمي نسبت به ساير رشته هاي ورزشي رزمي کمتر است در نتيجه مي توانيد با خيال راحت اقدام به مهارت ها و تکنيک هاي لازم آن کنيد تا به يک کاراته باز حرفه اي تبديل شويد. اگر به دنبال يادگيري مهارت ها و تکنيک هاي کاراته هستيد بايد اطلاعات مفيدي در اين خصوص مانند کاراته چيست، قوانين کاراته، سبک ها کاراته، کمربند کاراته و … اطلاعات مفيدي داشته باشيد تا بهتر بتوانيد موارد لازم را ياد بگيريد. به همين دليل به شما توصيه مي کنيم در ادامه با ما همراه باشيد چون ما در ادامه مي خواهيم اطلاعات مفيدي در خصوص اينکه کاراته چيست به شما بدهيم.

براي اينکه بدانيد کاراته چيست بايد بگوييم کاراته يکي از محبوب ترين و پرطرفدار ترين ورزش هاي رزمي در تمام دنيا مي باشد که افراد زيادي به خصوص نوجوانان و جوانان خواهان يادگيري مهارت هاي آن هستند. هر فردي که به سراغ اين رشته ورزشي رزمي مي رود در وهله ي اول هماهنگي بين اعضاي بدن اش رخ مي دهد و به راحتي مي تواند تمرکز ذهني کند. بسياري از جوامع بر اين باورند که کاراته يک ورزش دفاع از خود که بدون اسلحه و خون ريزي است مي باشد و بايد گفت اين باور کاملا درست است. چون اين ورزش رزمي ژاپني شامل روش‌ هاي دفاعي و تهاجمي پويايي مي باشد که از تمامي اعضاي بدن براي برتري فرد در مواجهه با افراد ديگر استفاده مي ‌کند.

آشنايي با ورزش کاراته

براي آشنايي با ورزش کاراته به صورت تخصصي تر بايد بگوييم کاراته يکي از ديناميک ترين شکل هاي ورزش رزمي در دنيا مي باشد. چون يک کاراته کار پس از آشنايي با ورزش کاراته با آموزش هايي که در خصوص خود مي بيند مي تواند بين ذهن و بدن خود توازن برقرار کني چيزي که در کمتر ورزشي مي توان آن را انجام داد. در نتيجه پس از آشنايي با ورزش کاراته با ايجاد توازن بين ذهن و بدن فرد مي تواند به ميل خود نيروي فيزيکي قابل توجهي در موقعيت هاي مورد نياز استفاده کند. از اين رو در آشنايي با ورزش کاراته مي توان گفت قدرت بدني زياد يک کاراته باز قدرتمند به وجود نمي آورد بلکه توانايي فرد در هماهنگ سازي جسم و بدن او را به يک کاراته کار قدرتمند تبديل مي ‌کند.

معني کاراته چيست؟

پس از آشنايي با ورزش کاراته و دانستن اينکه کاراته چيست نوبت به دانستن معني کاراته مي رسد چون يک کاراته باز در وهله ي اول بايد بداند معني کاراته چيست تا به ماهيت رشته رزمي انتخابي اش پي ببرد. ابتدا قبل از دانستن اينکه معني کاراته چيست بايد يک فرد کاراته باز بداند کاراته يک هنر رزمي مي باشد که در قرن هفدم در ژاپن به وجود آمده است. همچنين يک کاراته باز قهار قبل از دانستن معني کاراته چيست بايد بداند اين رشته ورزشي همانند ساير رشته هاي ورزشي رزمي بر سيستم رتبه بندي کمربند، توانايي ذهني، هماهنگي بدن و احترام تمرکز مي کند. به طور کلي براي دانستن معني کاراته چيست بايد بگوييم کلمه ي کاراته ترکيبي از دو کلمه ژاپني کارا به معني خالي و ته به معناي دست است که در مجموع به معني دست خالي مي باشد. به عبارتي صريح تر کاراته به معني دست‌ هاي خالي است و در نقطه مقابل استفاده از سلاح‌ هاي ساخته دست بشر قرار مي ‌گيرد. وقتي يک فرد به سراغ اين رشته ورزشي رزمي مي رود بايد ياد بگيرد که اسلحه اصلي خود بدن اش مي باشد از اين رو تنها بايد با ضربه هاي دست و پا حرکات دفاعي آموزش ديده خود را بر روي حريف پياده کند.

براي يافتن يک مربي خصوصي TRX، مربي خصوصي بدنسازي يا کلاس ژيمناستيک آنلاين کافيست وارد سايت اسان اسپرت شويد.

براي خواندن ادامه اين مطلب کافيست اينجا کليک کنيد.





:: برچسب‌ها: سایت اسان اسپرت، قوانین کاراته، فواید کاراته، نحوه ورزش کاراته ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: